כך תבחרו את חברת הניקיון למשרד: 3 טיפים יעילים שיעשו לכם סדר

תהליך מציאת חברת ניקיון טובה ואמינה לא פחות חשוב מקבלת עובדים טובים לחברה; מצב הניקיון וההיגיינה במשרד משפיעים בצורה ישירה על רמת ואיכות תפוקת העובדים.

על פי הסטטיסטיקות של השנים האחרונות, עובד מעביר בממוצע כשליש משעות היממה בעבודה! כשאתה נמצא כל – כך הרבה שעות במקום מסויים, כדאי להקפיד על סביבה אסתטית ונקייה שיהיה נעים לעבוד בה במשך זמן. בעולם אידיאלי – כל העובדים שומרים בקנאות על סביבת העבודה האישית שלהם ומנקים אותה בסוף כל יום; אך אם נחזור למציאות לרגע, כשיש יעדים, מטלות, משימות לביצוע, לקוחות לחוצים ועוד – הדבר האחרון שנכנס לסדר העדיפויות הוא השמירה על הסדר והניקיון; יתרה מכך, כאשר המרחב המשותף הוא גדול וציבורי מעט יותר קשה לשמור על ניקיון מוחלט שכולל אבק, הרמת פסולת ולכלוך מהרצפה, שטיפת הרצפה, ניקיון כללי בשירותים והמטבח ועוד. בכדי לבחור בהצלחה את החברה הנכונה והמתאימה ביותר עבור ניקוי המשרדים שלכם יש לברר מספר פרמטרים:

ניסיון עבר: בקשו מלקוחות קיימים את חוות דעתם


הדבר הראשון שמומלץ לעשות לפני בחירת בעל מקצוע, בפרט אם מדובר בחברת ניקיון, הוא לבקש ממנה ממליץ או שניים – חברה שמבצעת את עבודתה כראוי לא תהסס ואף תשמח לתת לכם שמות של ממליצים, חברות שהן לקוחות וכו'.
רצוי שהמשרד ממנו קיבלתם המלצה (או מבעליו) לחברת ניקיון משרדים, כדאי לשים לב שמדובר במשרדים בעלי מאפיינים מעט דומים למשרד שלכם – על מנת לקבל את האינדיקציה הרלוונטית והמקורבת ביותר עבורכם. בדרך זו תוכלו לדעת ברמה גבוהה למדי של ודאות עד כמה חברת ניקיון המשרדים אכן אמינה, מספקת שירות מקצועי וקשוב לאורך זמן ומבצעת את המוטל עליה באופן מושלם.

הגדרת צרכים מדויקת עבור הלקוח והתמקדות בניקיון


לכל לקוח יש דרישות ודקויות משלו בכל הקשור לניקיון המשרד, על כן השלב הראשון בבחירת חברת ניקיון משרדים הוא יכולת הסנכרון המושלמת בין צורכי הלקוח (אתם) לבין העבודה בפועל על ידי צוות מיומן ומקצועי.
ישנן חברות המתמחות בניקוי יסודי של משרדים יחידניים, קטנים וצנועים; מאידך, ישנן חברות המתמחות בבנייני משרדים רבי קומות וגדולים – לא כל חברת ניקיון משרדים מסוגלת לבצע כל עבודה ויש לבדוק טוב לפני האם חברת הניקיון שבה אתם מעוניינים מתאימה לצורכי המשרד.
מעבר להגדרות הבסיסיות של עבודת הניקיון בחלל העבודה, ישנם גם צרכים מיוחדים כגון ניקוי חלונות (בפנים ובחוץ), ניקוי מקררים, פוליש ועוד; ניקיונות פרטניים מצריכים רכישה של חומרי ניקוי יעודיים ואם אין ברשות החברה מחלקת רכש הדבר עלול להוות כאב ראש מיותר. בכדי לחסוך מכם מעט כסף ובעיקר זמן – הפקידו את מטלת קניית חומרי הניקוי בידי חברת ניקיון המשרדים שבחרתם.


ציוד ניקיון ומיכשור ייעודי


לא כל חברת ניקיון משרדים שנפתחת מספקת את השירות המקצועי והיעיל ביותר; על מנת להחשיב חברת ניקיון לאחת כנ"ל, יש לוודא שאכן ברשותה נמצא כל הציוד הדרוש לקבלת תוצאות ניקיות ומשביעות רצון. למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו מציינים 'ציוד דרוש'? לצורך ביצוע פעולות ניקיון מיוחדות, מעבר לשגרת הניקיון הרגילה – פוליש, שיפוץ או חידוש המשרד (או הבניין כולו), ניקוי חלונות חיצוני לבניין המשרדים וכו'; ודאו כי ברשות החברה שתרצו לשכור את שירותיה ציוד מתאים לכל צורך, מכונות מתקדמות, איכותיות ומהירות שיבצעו את העבודה בלא זמן! היתרון הברור כשמש בבחירת חברה המספקת גם את השירותים המיוחדים הוא כמובן חיסכון בכאבי ראש והתעסקות עם פרוצדורה מיותרת! כאשר חברת הניקיון הקבועה שלכם יכולה גם לספק במידת הצורך שירותים מיוחדים – אין צורך בתחלת חיפושים בשנית, הפתרון כבר כאן! לא תצטרכו לעצור את יום העבודה שלכם באמצע ולהתחיל לבזבז זמן יקר על הצעות מחיר ומיקוחים לא רלוונטים לסדר היום.


אנחנו בחברת 'נכסי גוסקוב בע"מ' נכונים לספק עבורכם שירותי ניקיון משרדים ומבני משרדים ובכך לאפשר לכם להמשיך בעבודתכם הסדירה והתקינה בלא הפרעות או הסחות דעת. משרד נקי ואסטתי שומר על עובדים מרוצים ואפקטיביים. מלבד השירותים הסטנדרטיים שאנו מציעים, אנחנו מספקים גם שירותים נלווים ומיוחדים כגון פוליש קריסטלי, עבודות חשמל, אינסטלציה, תחזוקה שוטפת ועוד וכמו כן, מספקים ללקוחותינו מענה טלפוני זמין 24 שעות ביממה על מנת לתת את השירות הטוב ביותר עבורכם.

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
אחזקת מבנים בנס ציונה

אחזקת מבנים בנס ציונה

אם גם אתם מחפשים אחזקת מבנים בנס ציונה – הגעתם למקום הנכון. חברת גוסקוב ניהול ואחזקת מבנים בע"מ היא החברה המובילה בישראל באחזקת מבנים, שעם

קרא עוד »
דילוג לתוכן