יתרונות העסקת שירותי חברת ניקיון למשרדים

כשאנשים חושבים על שירותי חברת ניקיון למשרדים, הם חושבים ברוב המקרים על חברה שמבצעת ניקוי משרדים, שטחים ציבוריים, שאיבת וניקוי עמוק של שטיחים, ריקון אשפה, שטיפת כלים וניגוב אבק מהרהיטים.

למרות שאלו השירותים השגרתיים המוצעים על ידי רוב חברות הניקיון, חברת נכסי גוסקוב בע"מ מציעה את כל השירותים השגרתיים, אך ברמה כל כך גבוהה, שמהווה את ההבדל בין חברות שמציעות שירותי אחזקה וניקיון רגילים לבין חברה שמציעה מערך תחזוקה מקיף וכולל לבניין המגורים או הבניין המסחרי שלכם.

ניקיון קבוע מונע תחלואה


משרדים שאינם מנוקים באופן קבוע עלולים להוות סכנות בריאותיות ולכן כל כך חשוב לשכור שירותי חברת ניקיון למשרדים על מנת לשמור על הניקיון הקבוע במקום ולחסוך הרבה כסף הכרוך בעובדים המדווחים על ימי מחלה לעתים קרובות, כתוצאה מתנאים סביבתיים שאינם הולמים.

מלבד העובדה שאתם צריכים לשמור על ניקיון במשרדים שלכם כדי למנוע בעיות בריאותיות, חשוב שתעבדו בסביבה מטופחת שתשדר אסתטיקה ומקצועיות ללקוחות, ותגביר את המוטיבציה של העובדים.

אבל לניקיון קבוע יש גם יתרונות הרבה מעבר לבריאות


כשאתם מקפידים על משרד מסודר ונקי כמו חדש, עם ניחוח רענן באוויר, מצב הרוח של העובדים משתפר, הלקוחות מתרשמים מכם לטובה ומגבירים את נכונותם לעשות איתכם עסקים, והאווירה במקום חיובית, מסביב לשעון.

כדי לראות יותר פרודוקטיביות במשרד שלכם, יש לחסל את החסימות המפריעות לעובדים לעבוד במהירות וביעילות. איך לעשות זאת, זוהי שאלה של מתמטיקה פשוטה שהתשובה לה טמונה בשכירת שירותי חברת ניקיון למשרדים, המספקת שירותי ניקיון מקצועיים ושומרים על רמה גבוהה של תנאים סביבתיים בריאים, מטופחים והולמים, המאפשרים תפקוד ברמה גבוהה.

יתרונות העסקת שירותי חברת ניקיון למשרדים

הפעלת הציוד המתאים לדרישותיכם


כחברה שמפעילה שירותי ניקיון ותחזוקה מלאים, אנחנו מבצעים את עבודות הניקיון עם הציוד המקצועי המתאים, המאפשר לנו לבצע את עבודות הניקיון המקיפות, תוך התאמה לצרכי הניקיון המיוחדים שלכם.

כך, למשל, אם תעדיפו שימוש במוצרי ניקיון ידידותיים לסביבה לניקוי המשרד שלכם, חברתנו תשתמש במוצרים המועדפים עליהם, שאינם רעילים ונושאים תו תקן של איכות הסביבה.

מתייחסים אל הבניין שלכם כאילו הוא היה שלנו


אנשי המקצוע בחברתנו גאים בעבודתם ובשירותים אותם הם מבצעים, אכפת להם ממראה הבניין שלכם, והם מקפידים, בין היתר על רמת ניקיון גבוהה שתאפשר לכם לקבל לקוחות לסביבה נעימה, ולעבוד ולחיות בבניין נעים ומתוחזק היטב.

שירותי הניקיון המוצעים לכם על ידי חברת ניקיון למשרדים כוללת, בין היתר, את השירותים הבאים:

שמירה על מראה מתוחזק של השטיחים, כולל שאיבה, שטיפה והסרת כתמים.
ניקיון קומות, כגון ניקוי רצפות עץ ואבן.
ניקוי רהיטים מרופדים הממוקמים בבניין או במשרדים.
ניקיון השירותים ושטיפתם בחומרי חיטוי.
ניקוי החלונות.
תחזוקה יומית של הבניין וסביבתו.
ייעוץ לגבי אחזקת הבניין.
שירותי מניעת מפגעים תברואתיים כדי להבטיח מניעת חדירת וירוסים או תחלואה כגון שפעת, הנובעים מסביבה שאינה נקייה.
שירותי ניקיון משרדים ביום או בלילה עם מפתח.
הנקודה היא ששכירת שירותי חברת ניקיון למשרדים היא בלתי מוגבלת כשאתם שוכרים את חברת נכסי גוסקוב בע"מ, המעסיקה את מיטב אנשי המקצוע בתחום שירותי הניקיון והאחזקה.

לא מצחיק: גאוות מקצוע גם בתחום הניקיון
אנשי המקצוע בחברתנו גאים בשירותים אותם הם מעניקים ללקוחות, וזוכים בהתאם לשבירות רצון גבוהה מצד דיירי הבניינים אותם אנחנו מתחזקים.

אצלנו תקבלו שירותים אותם לא תמצאו אצל חברות אחרות בתעשיית שירותי ניקיון למשרדים, אז אל תתפשרו על שירות שהוא פחות ממעולה, מקצועי וברמה גבוהה.

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
אחזקת מבנים בנס ציונה

אחזקת מבנים בנס ציונה

אם גם אתם מחפשים אחזקת מבנים בנס ציונה – הגעתם למקום הנכון. חברת גוסקוב ניהול ואחזקת מבנים בע"מ היא החברה המובילה בישראל באחזקת מבנים, שעם

קרא עוד »
דילוג לתוכן