מבט פנימי על ניהול נכסים

משיכת אנשים למקומות עבודה אינה קלה היום כמו שהיא הייתה בעבר, במיוחד משנת 2000, כשאנשים התחילו לחפש בסביבות העבודה שלהם תכונות אחרות מעבר לתשלום שכר הוגן במקומות בהם הם מועסקים.

כן. שכר הולם היה ותמיד יהיה חשוב, אבל לעובדים צעירים חשובה היום מאוד גם סביבת העבודה שלהם, והיכולת שלהם לנהל מגעים בינם לבין עצמם ועם מעסיקיהם, ולתפקד היטב במקומות העבודה שמתוחזקים היטב, נקיים ומעוצבים.

מאמר זה דן בציפיות דור המילניום לגבי מקומות העבודה שלהם, בצעדים בהם יכולים לנקוט בעלי בניינים ומנהלים על מנת לענות על ציפיות אלו, ואיך נכנסת לתמונה חברת ניהול נכסים.

תחנות עבודה מתוחזקות היטב


סביבות העבודה הישנות, בהן אנשים עבדו במשרדים, נעלמו לאט במשך יותר מעשרים שנים, והוחלפו בחללי עבודה משותפים או מחולקים לתאים, כבר משנת 1990. אנשים אוהבים היום לעבוד יחד, בחללים ושולחנות משותפים, בסביבות בהן הם יכולים בקלות להיפגש, לדון בנושאי עבודה ולשתף פעולה בסביבה רגועה. זה מה שהם מעדיפים.

הם רוצים גם את האפשרות לקחת את המחשב הנייד שלהם ולעבור למקום אחר במשרד על מנת להחליף אווירה, או לעבוד באופן עצמאי במקום אחר במשרד, או עם קבוצה אחרת של עובדים.

חברת ניהול נכסים דואגת שכל סביבות העבודה האלו יהיו מתוחזקות היטב, כך שהעובדים יוכלו לעבוד במרחבים נעימים, על שולחנות מסודרים בנוחות, בחללי עבודה שמפיצים ריח טוב של ניקיון, בלי מצבורי אבק על השולחנות או בפינות, עם רצפות שטופות וריח טוב שאופף את המקום.

ניהול מבנים משותפים

מכשירי ניקוי שאינם מזיקים לבריאות


חברת גוסקוב ניהול נכסים משתמשת בציוד ובחומרים לניקוי משרדים, שטחים ציבוריים של מבנים ומבני מגורים, שאינם מזיקים לבריאות. מכונות הניקוי אינן מפיצות שבבי אבק מסביב ואנשים שחיים ועובדים במבנים בניהול החברה חיים ומתפקדים בסביבות בריאות המתוחזקות בקפדנות ובקביעות.

המכונות, המכשירים הציוד וחומרי הניקוי אינם מפיצים רעלים בסביבה ובריאים לנשימה, ונבחרים בקפידה על ידי הנהלת החברה, במטרה לשמור על בריאות הדיירים והעובדים.

התאמה אישית לאופי ההתנהלות במבנים


התעבורה במבני מגורים ובמשרדים היא גבוהה. דיירים, עובדים, מנהלים, מבקרים וספקים נכנסים ויוצאים מהמבנים בתדירות גבוהה ולכן חשוב לשכור שירותי חברה מיומנת בניהול נכסים על מנת לשמור על סביבה נעימה ומסבירת פנים בכל עת.

מסיבה זו, בעלי מבנים רבים מעסיקים את שירותי חברת הניהול מסביב לשעון, עם שירותי שמירה של שומר במדים, וצוות ניקיון זמין לניקוי המבנים מדי יום ולעתים אף פעמיים ביום. העסקת חברת ניהול נכסים מאפשרת לעובדים לא לבזבז את זמן העבודה היקר על ניקיון סביבתם, והם עובדים בסביבה בריאה, מתוחזקת היטב, נעימה ונקיה.

בשורה התחתונה: חברת ניהול נכסים מקדמת תפקוד יעיל
אנשים צעירים שמועסקים היום במקומות עבודה הם אנשי מקצוע ממוקדים, ממש כמו מעסיקיהם. הם אינם מעוניינים לבזבז את זמן העבודה היקר שלהם בריקון פחי אשפה או בניגוב האבק מהחלונות, המראות והשולחנות, שלא לדבר על שטיפת הרצפה או שאיבת השטיחים.

עובדים במשרדים, ודיירים במבני מגורים רוצים לחיות ולתפקד מבלי להיות מוטרדים מעבודות הניקיון השוטפות. מטרה זו ניתנת להשגה רק עם שכירת שירותי חברת ניהול נכסים שדואגת לכל היבטי תחזוקת הבניין, לעתים גם מסביב לשעון.

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
אחזקת מבנים בנס ציונה

אחזקת מבנים בנס ציונה

אם גם אתם מחפשים אחזקת מבנים בנס ציונה – הגעתם למקום הנכון. חברת גוסקוב ניהול ואחזקת מבנים בע"מ היא החברה המובילה בישראל באחזקת מבנים, שעם

קרא עוד »
דילוג לתוכן