חברת אחזקת מבנים

השאירו פרטים
וקבלו הצעת מחיר עוד היום

בישראל מוקמים היום מבני הייטק או מבנים מסחריים במספרים גבוהים יותר מאי פעם. בכל יום ניתן לראות פרויקטים חדשים של נדל"ן שמוקמים במקומות שונים בישראל, ומטבע הדברים, כל בניין מסחרי או מבנה מגורים זקוק לשירותים של חברת אחזקת מבנים באופן מקצועי ושוטף.

נכון שתוכלו לנדב כמה בעלי עסקים ששוכרים אצלכם שטחים, או כמה שכנים בבניין שיהיו אחראים על גביית הכספים מבעלי הדירות או המשרדים בבניין, והם יהיו אחראים גם על שכירת שירותי שמירה, ניקיון, גינון וטיפוח המבנה. אך חברת גוסקוב ניהול ואחזקת מבנים מציעה הרבה מעבר לשירותים פקידותיים כלליים.

אחזקת מבנים

מהו שירות אחזקת מבנים?

שירות אחזקת מבנים הוא תהליך חיוני המוביל לתחזוקה מקצועית ומדוקדקת של הנכס הכולל מערכות המבנה, החשמל, והאינסטלציה. תפקיד זה כולל לא רק את ניהול הבניין והובלת הפעולות השוטפות בו, אלא גם את המענה לצרכים והדרישות הייחודיות של המבנה.

משימה זו משתנה ממבנה למבנה ויכולה לכלול מגוון רחב של פעולות, החל מתיקוני תשתיות בסיסיים כמו ברזים דולפים, ועד לעבודות רחבות היקף ומורכבות יותר.

מה התפקיד של חברת אחזקת מבנים?

התפקיד של חברת אחזקת מבנים מורכב ממספר תחומים חשובים המבטיחים את תפקודו התקין והבטיחותי של הבניין. החברה אחראית להעסקת קבלנים חיצוניים על מנת לפתור בעיות מרכזיות במבנה, כגון תיקונים גדולים או שיפוץ.

בנוסף, היא גם אחראית על ניהול האזור הסובב את המבנה הכולל:

  • תחזוקת הגינון
  • תיקון ממטרות
  • פתרון בעיות חשמל
  • דאגה לניקיון וסילוק האשפה

מכיוון שתחזוקת המבנה מצריכה ידע רחב ומיומנויות מגוונות, בעלי בניינים רבים מעדיפים להפקיד את ניהול התחזוקה בידי חברת אחזקת מבנים מקצועית חיצונית, שיש לה את הכלים והניסיון לטפל בכל היבטי התחזוקה בצורה אפקטיבית ויעילה.

נוקטים בכל הצעדים לתפקוד תקין ושוטף של המבנה

אנחנו מציעים שירות שהשורה התחתונה שלו היא מבנה שפועל ומתוחזק במקצועיות, בשקיפות מלאה, באחריות, ביעילות, ובחסכון משמעותי.

חברה שאינה קשורה לנכס הנדל"ן, מאפשרת השגת תפוקה אופטימלית ופתרונות רבים לצרכים הרבים של דיירי הבניין, במקצועיות ובמיומנות המתבטאת בתפעול תקין ושוטף של הבניין.

השירותים שלנו כוללים גביית תשלומים במועדם, תחזוקה שוטפת של הבניין, שירותי שמירה, ואפילו שירותי שיווק.

צוות אנשי מקצוע מהשורה הראשונה מועסקים בחברתנו ומתמחים בכל הנוגע לניהול מבנים ואספקת מגוון השירותים הנוגעים לאחזקת מבנים.

תחזוקת הבניין

אינסטלציה היא תחום אחריות גדול הכולל טיפול באינסטלציית מטבח, אמבטיה, בריכות, מערכות ממטרות, ומערכות לכיבוי אש. טיפול במערכת חשמל כרוך ביותר מאשר החלפת נורות. מערכות אלו צריכות להיות במצב טוב בפנים ובחוץ, והאחזקה כוללת גם טיפול בגנרטורים למצבי חירום.

בנוסף לשירותי ניקיון שגרתיים, חברת אחזקת מבנים אחראית גם על ניקוי שטחים אחרים בבניין, כגון שטיפת החניונים, הקירות, והאזור הסובב את הבניין. זהו חלק מרכזי של תחזוקת הבניין, ומתבצעת הקפדה משמעותית על ניקיון כל האזורים החיצוניים הגלויים לדיירים ולמבקריהם.

שירותי ניקיון מקיפים

האזורים החיצוניים של הבניין עוברים תהליכי ניקיון ידני, כך ששלטי הבניין אינם נפגמים. משטחים כגון פלדה, אלומיניום, נחושת ופליז עוברים ניקיון וליטוש בקביעות. לעתים קיים צורך בשחזור שלטים ומעקות, כמו גם תחזוקת וניקוי מבנים מעץ. פעולת שחזור משטחים מחזירה אותם למצבם המקורי, ואפשרות זו עשויה להיות פחות יקרה מאשר החלפת משטחים פגומים.

אחזקת מבנים כוללת גם תחזוקה חיצונית של המבנה. הגג נבדק אחת לשנה, ומרזבים וחלונות עוברים ניקיון על בסיס שגרתי. התחזוקה החיצונית יכולה לכלול גם את בדיקת מערכת המים או חידוש הגג והחלונות. עבודות מיוחדות כוללות ניקוי שטיחים בתוך המבנה עם שמפו, הדברת מזיקים, והחלפת אריחים או רצפות עץ.

חברת אחזקת מבנים

תחזוקת בניין מכסה מגוון משימות שונות

תחזוקת בניין כוללת פעולות שונות, כגון עבודות חשמל, נגרות, צביעה, אינסטלציה וקירוי, שבהן חברת האחזקה מעסיקה אנשי מקצוע מנוסים.

נוסף על כך, ישנן משימות תחזוקה תקופתיות, שמטרתן לשמור על סביבה נקייה, בטוחה ונעימה. חברת אחזקת מבנים איכותית פועלת לבניית אמון וסביבה מושלמת עבור דיירים ואורחים.

כמו שחשוב לשמור על המכונית, כך חשוב לשמור על הבניין. תחזוקה שגרתית מונעת תיקונים יקרים ומאריכה את חיי הבניין. תכנית תחזוקה מונעת כוללת בדיקות ותיקונים קבועים לשמירה על מצב הבניין הטוב.

אז יש לכם מי שיגבה את דמי הוועד. אבל מה עם כל השאר?

חברת גוסקוב ניהול בע"מ מספקת שירותים מקיפים הסובבים את כל המערך התפקודי של הבניין. אחזקת מבנים מתבטאת בשירותי גביית דמי טיפול, שירותי אב בית, ניהול ואחזקה שוטפת של רכוש משותף במבנה, טיפול וניהול סרבני תשלום, גינון, תשלומי חשבונות וכמובן שירותי ניקיון שמהווים חלק ממערך השירותים המקיף שלנו, וכולל את ניקוי כל השטחים הציבוריים של הנכס.

בנוסף, השירותים שלנו כוללים טיפול במערכות האלקטרו מכניות של הבניין, כולל שירותי ניקוי וחיטוי מאגרי המים המשותפים של המבנה, מערכות גלוי וכיבוי אש, טיפול במשאבות טבולות, טיפולי מניעת זיהומים במאגרי המים, תחזוקת חדרי משאבות, שירותי שיפוצים שוטפים, וטיפול באספקת מי השתייה לדיירי הבניין.

חברת אחזקת מבנים מביאה משמעת חדשה בבניין

אחזקת מבנים הוא נושא שכרוך במשמעת מסוג חדש, וזוהי הזהות המוסכמת של השירות. חברת גוסקוב ניהול בע"מ מגדירה את מערך השירותים שלה כמשימה מקצועית מקיפה לתחזוקת הבניין בהיקף רחב ומשמעותי, כולל מתן שירותי חשבונאות ואבטחה.

בשורה התחתונה: אחזקת מבנים זה עניין למקצוענים בלבד

כך שאם אתם זקוקים לשירותים מקצועיים של אחזקת מבנים, כולל שירותי ניקיון מקצועיים, נציגינו עומדים לרשותכם לכל שאלה נוספת או ייעוץ ללא התחייבות, כדי שהבניין שלכם יזכה לשירותי ניהול מקיפים, איכותיים וקפדניים.

צרו עמנו קשר עוד היום והזמינו את השירותים הדרושים שלכם. נציגנו ישמחו לספק לכם את כל המידע הנוסף הדרוש, להתאמת מעטפת שירותים מותאמים אישית לצרכים שלכם.

/ 5.

השאירו פרטים
וקבלו הצעת מחיר עוד היום
דילוג לתוכן